[linux-network] Re: Linux'ten Windows2000'e Mesaj

---------

From: hakanpolatkan@efsanelinux.org
Date: Wed 28 Jan 2004 - 16:00:59 EST

    su an aklimda degil fakat Windows NT tabanli sistemlerde bulunan MESSENGER
    servisine (MSN MESSENGER degil :) yolladiginiz text'i ekrana pencere halinde
    cikarabilirsiniz. Belirttigim gibi komut satiri ve parametresi aklimda degil.
    Fakat messenger konusunu arastirirsaniz birseyler bulabilirsiniz. Onceleri
    messenger'a mesaj yollayan bir uygulama ile ugrasmistim.

    netbios name kullanarak mesaj gonderme islemi yapilabilir.

    makine_adi 15 karakter
    servis no 1 karakter

    "\\makine_adi[servis_no] parametre mesaj" gibi bir kullanim sekli vardi.

    Fakat bu konuda Linux'tan Windows'a mesaj gonderebilecek hazir bir uygulama
    olup olmadigini bilmiyorum. Samba destegi olan bir sistemden boyle bir mesaj
    gonderilebilir diye dusunuyorum.

    Kusura bakmayin pek yardimci olamadim :)
    Hoscakalin.

    --
    C.Hakan POLATKAN
    Programmer, IT Deparment PM