[linux-network] imdaaaaaaaaaaat !!!

---------

From: a_genc2000 (a_genc2000@mynet.com)
Date: Wed 28 Jan 2004 - 09:43:07 EST

    selamlar...
    mandrake 9.2 kurulu linux server kurmaya çalışıyorum.amacım 15 tane
    makineyi server üzerinden nete çıkartmak.sistem şöyle;

            makinede 2 tane ethernet kartı var , birisi locak ağa ait diğeride
    uydu bağlantısını sağlayan şirketin ağına bağlanıyor.server makinem
    internete sorunsuz diyebileceğim bir şekilde çıkıyor.ama local ağ bir türlü
    görmüyor.dhcp named iptables ve squid sorunsuz gibi.Ancak nslookup
    ile
    sivastedas.com(ana makinenin adı) dediğim zaman uydu bağlantısını
    sağlayan şirketin dns i görünüyor ve sivastedas.com diye bir server
    bulamadım diyor.named conf dosyası ekte.lütfen yardım
    ediniz.windowsa dönmek istemiyoooooooooooooorum.lütfen bir an
    evvel cevap.insanlar internet istiyor...

    -- Binary/unsupported file stripped by Ecartis --
    -- Type: text/x-c++src
    -- File: named.conf