[linux-network] Re: 2 Soru

---------

From: Deniz Kocak (uyku@gmx.com.tr)
Date: Wed 28 Jan 2004 - 09:29:42 EST

    noip2 http://www.no-ip.com/ sitesinden alinan programsa (sanirim
    dosyanin ismi buydu) kendi icinde bir acilis scriptiyle geliyor.Onu
    kullanabilirsiniz(README yada INSTALL dosyasina bakiniz.Baska bir
    programi calistirmak icin rc.local dosyasina gerekli satirlari
    ekleyebilirsiniz.).Gnome yada KDE kullaniyorsaniz farenizle sag
    tiklayarak cikan menude masaustune gerekli kisayollari olusturmak icin
    bir secenek mevcut onu deneyebilirsiniz.Diger pencere yoneticileri icin
    kendi sayfalarinda mutlaka gerekli bilgiler vardir.
    28-01-2004 Çarşamba günü saat 14:56 sularında, Serdar dedi ki: