[linux-network] DNS server icin script.

---------

From: Cagri Ersen (cagrie@prizma.com)
Date: Wed 28 Jan 2004 - 06:17:35 EST

     Merhabalar,
    Red Hat 9.0 uzerine kurulu DNS server'im de yeni bir domain tanimlamak icin manuel olarak bir cok islem yapmak zorunda kaliyorum.

    Mesela bir domain'i tanimlamak icin once /var/named dizini altinda bir db.domainname.com seklide dosya olusturuyorum.
    sonra named.conf dosyasinda bu db. dosyasinin yerini belirtiyorum.
    sonra da named'i restart ediyorum.

    Bu islemlerin hepsini yapacak bir script yazmak istiyorum ama daha once boyle bir sey yapmadigim icin pek bilgim yok.
    Bu konuda bana yardimci olabilir misiniz ?

    Simdiden tesekkur ederim.