[linux-network] Samba browser election

---------

From: Osman İZBAT (oizbat@yahoo.com)
Date: Wed 28 Jan 2004 - 04:18:56 EST

    Kusura bakmayın listeyle ilgili sorunlar yaşıyorum da.

    >Bunu nasil anliyorsunuz?
     Bahsettiğim sunucunun loglarına şu an ulaşamıyorum ama mesela sağlıklı
     çalışan bir samba loglarında :
      Samba name server SERVER is now a local master browser for workgroup DOP
    on
     subnet 192.168.0.1
     gibi bilgiler var. Sorunlu networkün loglarında da bahsettiğim türden
     bilgiler var.

    >Normalde bunlar yeterli.
     Ben de öyle biliyorum.
     Acaba fiziksel network sorunları böyle bir duruma yol açıyor olabilir mi ?