[linux-network] Re: Disardan Linux IP'si Ogrenme

---------

From: ALPER KANAT (alper.kanat@isbank.net.tr)
Date: Tue 27 Jan 2004 - 12:51:36 EST

    Telnet kullanmak neden guvenli deil ? Ben eski mail msglerinin oldugu=20
    arsivi verimli kullanamiyorum. Telnet cok kolay kuruldugundan onu kurdum=20
    ama log mesajlarina ulasamadim.. /var/log icinde bulamadm telnetle=20
    ilgili bisi.. Bnm sistemimde openssh ile ilgili hersey yuklu ama=20
    calistirmasi ve kullanmasi biraz zor geldi... Bilgisayarim kisisel bir=20
    bilgisayar.. O yuzden fazla problem olacagini da dusunmemistim.(Telnetin=20
    guvensz oldugunu ztn biliodm ama yine de nedenini ogrenmk istiorm)=20
    Tesekkurler..