[linux-network] Re: mail server anti-virus

---------

From: mehmet özpolat (memet@verify.com.tr)
Date: Tue 27 Jan 2004 - 10:22:07 EST

    Ya afedersiniz arkadaşlar bir sorum olacak. Mandrake 9.2 kurdum. İnternete
    Squid üzerinden çıkıyoruz. mail de alıp veriyoruz. Ancak ben mail alıp verme
    işini sendmail yada qmail ile yapmak istiyorum. Sendmail sistemimde kurulu
    ancak nasıl konfigure edeceğimi bilmiyorum. Acaba mail alışverişini sendmail
    kullanarak nasıl yaparım. Çok önemli...... şimdiden teşekkür ediyorum.