[linux-network] artan trafik (acaba yeni bir worm?)

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Sat 24 Jan 2004 - 04:08:53 EST

    Listelerde 4-5 tane artan trafikten ve alakasiz domainlere
    ait sanal trafikten bahseden arkadaslar var.

    Ayni sorun bende de var. Servis saglayicim bant genisligini
    fazla kullandigim icin odememi arttirmami istiyor. Calisan
    programlara, istatistiklere, transfer edilen byte miktarina (webalizer)
    baktigimda bir sorun gorulmuyor.

    Sistemden gecen e-mail sayisinda buyuk bir artis yok.
    queue icindeki emaillere baktim, oyle buyuk eklentili
    e-mailler yok.

    netstat ile bir sure takip ettim, luzumsuz baglanti yok.

    Sistem uzerinde fazladan acilmis bir servis yok.

    mrtg ile takip ettigimde gerek ISS'in routeri uzerinde,
    gerekse benim linuxtaki eth interface uzerinde trafik
    artisi var.

    Slackware 9.1 Kernel 2.4.23 (ac patched)

    Olaya hangi acidan yaklasmaliyim? :)
    Bildigim careler tukendi..

    Saygilar.
    Umut

    dangerous content, and is believed to be clean.