[linux-network] postfix+courier imap

---------

From: Enis Büyükgüner (enis@bantboru.com)
Date: Fri 23 Jan 2004 - 09:55:15 EST

     Selam arkadaşlar

    Postfix le Courier IMAP birlikte kullanabilmem için maildrop un yüklü
    olması gerek. Çünkü ben postfix yükledim ve IMAP server olarakta courier
    imap i kurdum fakat userdb de yarattığım kullanıcılar login olabiliyor
    fakat mail gönderemiyorlar. Hata olarakta postfix unknown user diyor.
    Kullanıcı olarak passwd deki kullanıcılara bakıyor galiba. Bir de bu
    konuyla ilgili ayrıntılı doküman nereden bulabilirim.

    Herkese iyi çalışmalar

    Enis BÜYÜKGÜNER

    IT Departmanı
    Tel: 90-216-311 20 50 / 311 20 61