[linux-network] Artan Trafik

---------

From: Murat Gezer (liste) (liste@linuxdonanim.com)
Date: Fri 23 Jan 2004 - 04:53:02 EST

    Merhaba Arkadaslar,

    isin icinden cikamadim. Bir sunucumda trafik hem in hemde out yonunde
    devamli olarak artarak gidip geliyor. makinadaki tum servisleri
    kapatmama ragmen bu trafik devam ediyor. netstat ile baktigimda uzaktan
    hic bir baglantida goremedim. Boyle bir caik bilen varmi. Veya cozum.
    Sistem Redhat 7.3 guncelenmis 2.4.20 kernel

    Murat Gezer