[linux-network] Re: squid ve acl denetimi

---------

From: Zafer BAHADIR (zbahadir@bursa-linux.org)
Date: Thu 22 Jan 2004 - 10:07:22 EST

    Selam.

    yanlis dusunmuyorsam sizin onerdiginiz satira gerek yok zaten alttaki acl n=
    in=20
    ustunde her sey serbest. bu verdigim ornekte dosya uzantilari bazinda=20
    (zip,tar,dat) tum ip alanlari icin yasak koymusum. ama bu domain icin hic=20
    biri gecerli olmasin istiyorum.=20
    >YSK_FILE urlpath_regex -i "/yasakli_uzantilar_dosyasi"
    >http_access deny all YSK_FILE !bolum1 !bolum2 !bolum3
    verdiginiz ornegi yine de denedim. biraz karisik sanirim ikisi ayni eleman=
    =20
    olsa birinde url_regex digerinde dstdomain olunca isin icinden cikamadim.

    belkide en iyi yol ilgili domaine gelen istekleri squid i=E7erisinden redir=
    ect=20
    yapmak olabilirmi? nasil yabilir?=20

    Per 22 Oca 2004 08:48 tarihinde, M.Murat AKBAS =FEunlar=FD yazm=FD=FEt=FD:=
    =20