[linux-network] Re: Dial-up Arama Yapma

---------

From: Mert Uzbasli (mustafamert@dsl.ttnet.net.tr)
Date: Wed 21 Jan 2004 - 17:03:34 EST

    Selam
    Konsol için wvdial diye bir program vardı sanırım ama adini yanlis hatirliyor
    olabilirim. KPPP kullaniyorsaniz Setup->Misc altıda "Disconnect on X Server
    Shutdown" secenegi var. Oradaki tiki kaldirirsaniz X kapansada internete
    bagli kalmaniz lazim diye biliyorum. Bi deneyin isterseniz ben uzun zamandir
    dialup baglanmadigim icin unutmusum.