[linux-network] squid ve acl denetimi

---------

From: Zafer BAHADIR (zbahadir@bursa-linux.org)
Date: Wed 21 Jan 2004 - 15:57:31 EST

    Selam arkadaslar,
    benim ufak bir sorunum var, isin icinden cikamadim

    uzantilar bazinda belirli bolumlere yetki veriyorum
    bolum1,bolum2,bolum3 bu bolumler ip bazinda dosya download edebiliyor, bir de
    bolum4 var bu bolumdeki ipler dosya indiremiyor, fakat bu iplerin norton
    antivirus programini update edebilsinler istiyorum, url adresi
    liveupdate.symantechliveupdate.com, indirilen update dosyasinin uzantisi ise
    zip yani bu url adresine gelen isteklere bu adresten zip uzantili dosyalarin
    indirilebilmesini nasil saglarim.

    YSK_FILE urlpath_regex -i "/yasakli_uzantilar_dosyasi"
    http_access deny all YSK_FILE !bolum1 !bolum2 !bolum3

    bu bolumu nasil duzenlemeliyim.?
    simdiden tesekkurler.

    Bursa Hakimiyet Gazetesi.
    Zafer BAHADIR