[linux-network] yardim SAMBA 3 hakkında

---------

From: Murat ÇETİNKAYA (iyimser@gazi.edu.tr)
Date: Tue 20 Jan 2004 - 20:32:09 EST

    onceden radhat 7.3 kullanıyordum simdi ise fedora kurdum ama bir turlu samba
    ayarlarını yapamıyorum
    ağda makinamı goruyorum ama smb.conf icinde yaptığım paylasımlarıma bir
    turlu olasamıyorum
    guest = ok
    guest only = yes

    bir cok seyi denedim
    acaba nerde yalnıslık yapıyorum
    pdbedit ile onceden linux te bulunan kullanıcılara user acıyorum
    ve linux ta user olamayan kullanıcılar icinde pcguest , guest userlarini
    actım ama bir turlu paylasımlara ulasamıyorum
    fedora ve ya samba 3 kuran bir arkadas bana yardım edebilirmi ?
    smb.conf dosyasını gonderebilirmi ? acilll

    hepinize teşekkur ederim