[linux-network] PDC Samba ve PDC olmayan Samba

---------

From: Ugur Koc (return1997@hotmail.com)
Date: Tue 20 Jan 2004 - 10:15:15 EST

    Selam
      Sirketimize Sambayi PDC olarak kurdum butun localdeki makineler buna login
    oluyor. buraya kadar hic bir sorunum yok.
      Birde baska bir makineye PDC olmayan samba kurdum bunun uzerindede (logo
    lks) kurdum buda sorunsuz bir sekilde calisyor.
      Yanliz istedigim sey su PDC olmayan samba ya user tanimlamadan bunu PDC
    olan makineden alabilme sansim varmi ?

    Tesekkur ederim.

    The new MSN 8: advanced junk mail protection and 2 months FREE*