[linux-network] Re: mail server anti-virus

---------

From: Aykut YILDIZGÖRÜR (aykuty@tepemobilya.com.tr)
Date: Tue 20 Jan 2004 - 08:37:46 EST

    merhabalar..

    pandanında linux icin ucretsiz bir versiyonu var..
    hiç denemedim ama bu yakınlarda denemeyi düşünüyorum..
    daha önce pandayı linıx veya windows ortaminda ozellikle network ortaminda
    kullanan oldumu? eger varsa deneyimlerinizi ve görüslerinizi paylasirsaniz
    sevinirim...

    www.pandasoftware.com
    http://www.pandasoftware.com/download/linux/linux.asp