[linux-network] Re: port dinleme (okunabilir'i)

---------

From: murat akyildiz (muratak1@hotmail.com)
Date: Mon 19 Jan 2004 - 05:14:59 EST

    Eger Local Area Network icindeyseniz Linux ve windows altinda
    calisabilen ethereal isimli bir program tum tcp/ip paketlerini
    dinleyerek icindekileri yazili olarak sunabiliyor. Universite
    icinde ayni hub'a ya da switch'e bagli tum icq ve msn
    konusmalari dinlenebiliyor.... Hatta bu program yetmiyormus
    gibi su anda kimin hangi internet sitesinde hangi sayfaya
    baktigini bile bildiriyor. Belirlediginiz bir ip'yi
    takip edebiliyor..

    >From: "murat akyildiz" <muratak1@hotmail.com>
    >To: linux-network@liste.linux.org.tr
    >Subject: [linux-network] Re: port dinleme
    >Date: Mon, 19 Jan 2004 09:45:26 +0000
    >

    >Eğer Local Area Network içindeyseniz Linux ve windows altında
    >çalışabilen ethereal isimli bir program tüm tcp/ip paketlerini
    >dinleyerek içindekileri yazılı olarak sunabiliyor. Üniversite
    >içinde aynı hub'a ya da switch'e bağlı tüm icq ve msn
    >konuşmaları dinlenebiliyor.... Hatta bu program yetmiyormuş
    >gibi şu anda kimin hangi internet sitesinde hangi sayfaya
    >baktığını bile bildiriyor. Belirlediğiniz bir ip'yi
> [...]

    Add photos to your messages with MSN 8. Get 2 months FREE*.
    http://join.msn.com/?page=features/featuredemail