[linux-network] Re: port dinleme

---------

From: kaptan (kaptan@kablonet.com.tr)
Date: Mon 19 Jan 2004 - 04:49:58 EST

    Dediklerinizde aydinlatilmasi gereken bir nokta var:
    Konu tam Linux ile alakali degil, protokol ile alakali...
    telnet'de paketler sifrelenmeden gider ve sniffer vb programlar ile elde
    edilebilir...
    ssh'da ise sifreli gider, aradaki temel ve onemli fark bu...

    Saygilar,
    Cengizhan Kaptan

    Saygilarimla,
    Cengizhan Kaptan