[linux-network] port dinleme

---------

From: Huseyin Isik (huseyin.isik@onnet.com.tr)
Date: Mon 19 Jan 2004 - 02:50:27 EST

        Mrb arkadaslar sirketimizde bir adet rh 7,1 linux mail serverimiz var kendi aramizda mail haberlesmesi icin ve sirketimizde genelde msn messenger kullaniliyor gecenler bir yerde okumustum linux e baglanirken telnet kullanmayin ssh kullanin diye port dinleyiciler ile girilen sifrelerin alindigini ve 2 gun once basima cok garip bir olay geldi calisma arkadaslarimdan birisi benim msn de sanki kiminle neyi konustugumu biliyomus gibi davrandi linuxle boyle bir sey yapila bilirmi bunu yani benim msn de yazdiklarimi dinleye bilirmi bu yapilmissa nasil ogrene bilirim linuxten buna hangi program ola bilir linux te nerede bulunu bilir. vede nasil yapila bilinir herkeze tsk ler

    iyi calismalar