[linux-network] Re: linux ile gprs bağlantıs ve internet

---------

From: Umit Dayioglu (webmaster@webteknik.com)
Date: Fri 16 Jan 2004 - 04:21:52 EST

    Telefonu makinenize nasıl bağladınız? seri kablo ise ben de öyle bağladım.
    Pek zorluk çıkarmadı.
    Extradan bir program kurmadım.
    1. kppp yi çalıştırıp ayarlara gelin.
    2. ayarlardan seri portları (ya da usb ise usb portları tek tek deneyin,
    query modem kısmından :at+cgdcont=1,"ip","telsim" veya
    at+cgdcont=1,"ip","aycell" veya ne operatör kullanıyorsanız onu modem
    initialization bölümüne girin.
    3. tel no kısmına : *99***# veya telefonunuza bağlı olarak *99***1#
    giriyorsunuz. (klavuzda veya operatörünüzün sayfasında yazar)
    4. "Çevir sesi bekle"yi kaldırıyorsunuz

    Genelde operatörler şifre , user girmeyi gerektirmiyorlar.
    olmazsa yazın
    Ümit