[linux-network] iptraf

---------

From: Ali Engin Eroğuz (engin@saroz-life.com)
Date: Wed 14 Jan 2004 - 03:20:37 EST

    Selamlar,
    Linux'un açık iptraf'ta "detailed information" die bi yer açıkken makineyi resetledim. Şimdi o bölümü bir daha açmıo, zaten açık diye bana hata mesajı çıkartıo. ps -ax ve top ile çalışan process'lere baktım ps -fC iptraf yaptım ama onla ilgili hiç bişey bulamadım. Linux'ta bu açık processlerin tutulduğu bi dosya veya iptraf'ın bi modülünü çalıştırdığınızda bu mocülün açık olduğuna dair tuttuğu bir dosya felan var mıdır?