[linux-network] Re: trafik

---------

From: Ali Engin Eroğuz (engin@saroz-life.com)
Date: Tue 13 Jan 2004 - 11:45:13 EST

    Evet ama onu analiz etmek için de ertesi günü beklemem gerekecek. Benim
    anlık göre bileceğim bişey varmı. Hangi servisler ne kadar kullanıo gibi
    bişey.

    Bu arada garip bi durum daha var server'ın bant genişliği 256 KB iken 380 KB
    kullanıodu. 512 olduktan sonra bu olay 900 KB a çıktı. (Co-locate eden yerde
    buna tölerans tanınıyor.)