[linux-network] Squid Cache Download

---------

From: Serdar (mericsargin@superonline.com)
Date: Sun 11 Jan 2004 - 08:10:57 EST

    Iyi Gunler Linuxdaslarim

    Merhabalar cafemdeki bilgisayarlarin sayini 2'ye katlayacagim icin
    20 taneydi 40 olacak bulundugum sehirdede sadece dial-up connection
    bulunmakta dolayisiyla bu internetin su anki hizina buyuk oranda etkileyecek
    ben sadece butun cachelerin bulanacagi ikinci bir makina tahsis etmek
    istiyorum yani ana makinam ilk once o makinadan cache bulacak bulamazsa
    sonra internete cikacak ve bu cacheleri toplu indirebilecegim bir yer
    varmi aceba eger yoksa bu dedigim sistemin daha mantiklisi
    varmi

    Saygilarimla
    Iyi Calismalar