[linux-network] Samba

---------

From: Ugur Koc (return1997@hotmail.com)
Date: Fri 09 Jan 2004 - 06:54:12 EST

    Selam
      Localimde win 2003 PDC kurulu idi ben bunu linux a cevirdim.
      ama soyle bir sorum olucak win PDC varken kendi makinamdan localde bulunan
    her hangi bir makineye \\192.168.1.10\c$ dedigimde bana kullanici adi ve
    sifre soruyordu bende administrator yazip password kisminada pdc nin
    sifresini yazdigimda direk o makinenin c sine dusuyodum.

      linux icinde ayni user name ve passd soruyo user name olarak root
    yaziyorum sifre olarakda pdc nin sifresini yaziyorum kabul etmiyo.

    sorun nerede olabilir.

    Tesekkuler..

    MSN 8 with e-mail virus protection service: 2 months FREE*