[linux-network] Re: fetchmail

---------

From: depeche (mesut@metalyapi.com)
Date: Thu 08 Jan 2004 - 05:47:35 EST

    Problem birazda dediginiz gibi sunucu ile aramizdaki baglantidaki
    yavaslik.Malum su anda yurtdisi baglantilari problemli,baglandigim sunucuda
    amerikada. Ayri kullanicilarda fetchmaili calistirarak istedigim seyi
    yaptim fakat ;
    su -c kullanici "fetchmail -d180" satiri bende calismadi, su kullanici ile
    kullanici degistirip oyle fetchmaili calistiriyorum.Bunun yaninda log
    tuttugum dosyada
    arada bir herhangi bir kullanicida (hep ayni userlar degil) ;

    fetchmail:Query status=2(SOCKET)

    hatasini goruyorum. Bunun nedeni ne olabilir..
    tesekkurler