[linux-network] fetchmail

---------

From: depeche (mesut@metalyapi.com)
Date: Wed 07 Jan 2004 - 07:27:21 EST

    merhabalar,
    Fetchmail ile ilgili birsey sormak istiyorum.Normalde qmail+fetchmail kurulu bir mail sistemim var. Fetchmail normal olarak mailleri aliyor fakat soyle bir durum var;
    mesela 30-40 kullanici oldugunu dusunelim yada daha fazla boyle bir durumda fetchmail mailleri almaya basladiginda tum kullanicilari ortalama 30 dak. bitiriyor. Alinan mailler buyudukce bu surede artiyor. Ben acaba fetchmaili 2 yada daha fazla kere calistirip her bir calisan fetchmaile kullanicilarimi bolerek maillerimi alabilirmiyim. Yani kisacasi birden fazla fetchmail ayni anda calisabilirmi?
    Tesekkurler