[linux-network] Re: ***SPAM*** DNS bind

---------

From: Genco YILMAZ (gyilmaz@genco.gen.tc)
Date: Tue 06 Jan 2004 - 07:59:33 EST

    selam,
    hocam named.ca dosyasina dokunmasan daha iyi olur.Oynadiysan
    ftp.rs.internic.net/domain/named.root dosyasini cekip uzerine yaz.
    Redhat in named sinin calismasinda bir sorun olmasin ?

    #pidof named

    komutu ne veriyor ? named calisiyor gorunuyor mu?
    calisiyorsa /var/log/messages de sorun varsa biseyler gorursun.

    kolay gelsin

    --
    Genco YILMAZ
    http://genco.gen.tc