[linux-network] network kurulum problemi

---------

From: husamettin top (husamettin_top@hotmail.com)
Date: Tue 06 Jan 2004 - 07:10:31 EST

    selam ben mandrake 9.2 kullanıyorum 9.0 da network kurulumu problemim yoktu.
    statik IP kullanıyorum eternet kartı çalışıyor statik IP, alt ağ maskesi,
    gateway ve DNS değerlerini girdim ancak internete bağlanamıyorum hatam
    nerede eksik bir şey mi yapıyorum eğer yardımcı olursanız sevinirim

    husamettin top, m.d.

    STOP MORE SPAM with the new MSN 8 and get 2 months FREE*