From: Levent YILDIRIM (levent@ankara.edu.tr)
Date: Sat 01 Jun 2002 - 13:26:03 EEST
Sayın Deniz Akkus Kanca demiş ki:
DAK> Güzel fikir de, ona help-desk derler FAQ değil.
DAK> 3ware IDE RAID kartının 6.2 Redhat makinalarında kullanılmasına yönelik bir
DAK> sorum olduğu zaman bunu hemen cevaplayıp FAQ'ye mi dahil edeceğiz? Bunu bir
DAK> ömürde soracak olan tek kişi ben olsam bile mi? O zaman benden bir soru:
DAK> OpenAFS sunucuma Windows NT makinasını client yaptığım zaman Türkçe codepage
DAK> desteğini nasıl sağlarım?
DAK> FAQ, sürekli sorulan, hep aynı cevaplar verilen konuları kapsar. Genelde de
DAK> listenin bıktığı soruları içerir. ("Hangi Linux dağıtımından başlayayım"
DAK> gibi)
DAK> Genel belge üretme çalışmaları ile FAQ'yı karıştırıyoruz gibime geliyor.
DAK> Biraz da linux listesi ile karıştırıyoruz.
DAK> On-line soru soracak olan kişi de linux@linux.org.tr'ye bu soruyu
DAK> yöneltmelidir, yöneltecektir.
DAK> Esen kalın,
DAK> Deniz
SSS : Sık Sorulan Sorular
FAQ : Frequently Asked Questions
Zaten nelerin olması gerektiğini bu kısaltmalardan da anlayabiliyoruz. :))
-- İyi Günler, Levent YILDIRIM mailto:levent@ankara.edu.tr