[LINUX:5757] Re: sshd2

A.Gurcan Ozturk (aozturk@ispro.net.tr)
Mon, 3 May 1999 14:41:11 +0300 (EET DST)

Bu arada eklemeyi unuttum :) SSH2 kurulu makinalardan birine windowz bir
makina uzerinden SecureCRT 2.3 programi ile baglanmaya calistigimda "Bu
program SSH1 protokolu ile calisir SSH2 ile calismaz.Lutfen SS1 kullanan
bir sisteme baglanmaya calisin ya da SSH1 uyumlu bir server kullanin"
gibilerinden bir mesaj veriyor.Oysa ben SSH2 configlerinde

Ssh1Compatibility yes

demistim.Kafam karisti.

A.Gurcan Ozturk
ISPRO Internet Services