[Linux] Re: telnet portu

From: Oguz Demirkapi (oguz@oguz.de)
Date: Fri 01 Jun 2001 - 01:01:09 EEST

Selamlar,

http://www.totalrc.net/s2h/

Bu adresteki "Socks2HTTP" i$inizi gorecektir.

Gurkan>
Gurkan> selamlar. Biliyorum biraz garip kacacak ama.. okuldaki 23 portunu
Gurkan> kapattilar. Disaridaki unix serverlarina baglanamiyorum. Disaridaki bir
Gurkan> servera logon olmak icin bashka bir yol,port vs. var mi?
Gurkan>
Gurkan>
Gurkan> Gurkan ELMAS
Gurkan> Moderator,cizgi

Sevgiler,

Oguz Demirkapi

CFTR - Turkiye ColdFusion Kullanicilari Toplulugu
http://www.CFTR.net