[Linux] Pine'da attachment problemi

From: Nazım Koç (kocnazim@superonline.com)
Date: Thu 31 May 2001 - 15:32:22 EEST

Aslinda benim Pine'de Turkce problemim yok.
Ornegin sizin asagidaki mail'inizdeki Turkce
karakterleri gayet guzel goruyorum. Ayrica
Diger haber gruplarina gonderdigim mail'lerdeki
Turkce karakterlerde de problem yok. Fakat bu haber
grubuna gonderdigim Turkce karakterli metinler
daha sonra bana gelince, Turkce okuyamiyorum.=20

Saygilarimla,
Nazim KOC

On Thu, 31 May 2001, [iso-8859-9] Nilg=FCn Belma[iso-8859-9] Bug=FCner wrot=
e: