[Linux] Re: linux & muhasebe

From: Omer Ozcan (omeroz@kamilkoc.com.tr)
Date: Wed 30 May 2001 - 13:01:07 EEST

clientlarda win den vazgecmek su an icin oldukca zor bence
cunku kullanicilar ETA ,LOGO vb proglarin yaninda ofis ve win uygulamarini
da kullaniyorlar.
bunlardan birden bire vazgecemiyorsunuz.
bunun tartismasi zaten daha once bircok defa yapildi..

Burda onemli olan Linux i Server olarak kullanip (Samba Server) programlari
onun üzerinde calistirmak.
Buda zaten mumkun fakat cok fazla yaygin degil.

Ben 2 yildir kullaniyorum bu yontemi ve hic problem yasamadim..
40-50 PC olan bir ortamda linux server kuruldugunda ekonomik acidan oldukca
buyuk bir avantaj getirecektir.
Bu tur programlari satan kisiler bu konudan haberdar degiller..onemli olan
onlarin haberdar olmasi..ve bunun bu sekilde olacaginin onlara
iletilebilmesidir..

bize ETA7 upgrade icin geldiler. sistemi gorunce burda calismaz deyip
install almak istemediler. sonra ETA ya sormuslar onlarda olmaz demis..
ama ben zorla install aldirdim .calisiyor tabii. sonucta onlarda ogrenmis
oldular bu sekilde calisabildigini..

Linux+Samba + (ETA-LOGO vb)

olabilecigini anlatmak ,bu konuda how-to seminer vb calismalar yapmak
gerekir diye dusunuyorum..

Omer Ozcan