[Linux] lilo ve nt4

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Thu 31 May 2001 - 21:28:54 EEST

 Merhabalar

 Lilo ve BIOS interruptlari ile ilgili problemleri cozdum, ancak
 asagidaki sistemde WindowsNT4 boot edemiyorum, daha dogrusu lilo
 "partition entry not found" diyerek kendini yazmiyor. Ancak 98SE
 dogru boot ediyor. (sanirim NT boot kaydini bulmaliyim)

 Problem nedir, ve nasil duzeltebilirim ?

 Ayrica, kernel a idebus=100 parametresi vermek bir ise yarar mi?
 Ata100 destekli i815 board kullaniyorum, hdd lerimden biri ata100
 biri ata66. Sistem boot ederken "assuming 33 MHz ide bus" yaziyor
 (eger dogru okuyabildiysem)

 ------/etc/lilo.conf--------------
boot=/dev/hdc
disk=/dev/hdc