[Linux] Re: linux silah degil

From: Gorkem Cetin (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Wed 30 May 2001 - 16:32:22 EEST

Merhaba,

Bu turden konusmalar hep vardi, bundan sonra da olacak. Sabahin erken
saatlerinde, gevsemis sinirlerimin de etkisiyle derlenmeyen KDE'ye kizip
benzeri bir alevlendirmeyi ben de yapabilirim :-) Acikcasi ben Sancar ve
Serdar'i okurken hep zevk aldim, kendilerinin cizgiyi hic asmayan, ama
cevresinde dolasan beyanatlarini okurken keyifleniyorum. Ince ve nukteli,
gerektiginde nerede durmasini bilen bu arkadaslar listedeki surekli teknik
agirligi bir yerde frenliyor, bize rahatlik veriyorlar.

Liste yoneticisi kimse, gerekli gordugu takdirde yeni bir liste acabilir.
Ama o zamana kadar, birakin insanlar kendi yorumlarini listeye gonderme
ozgurlugune sahip olsunlar. Daha da onemlisi onlara "baydim, yeter"
demeyecek kadar hosgoru sahibi olalim, yanlis mi dusunuyorum? ;)

--
Gorkem