[Linux] Adduser...

From: Gokhan Civelekoglu (civelek@sdu.edu.tr)
Date: Wed 30 May 2001 - 09:58:16 EEST

Herkese selam,

Sistemim Slackware 7.1. Sistemime önceden ekledigim kullaniciya su anda
login olamiyorum. Konsolda "ab" kullanicisina geçmek için

su - ab komutunu verdigimde ;

Cannot Execute /bin/bash : Permission Denied hatasini veriyor.
Yetkilendirmeyi tekrar yaptim olmadi, "ab" önatimli olarak /bin/bash

kabugunu kullaniyorldu. Shell'ini degistirdim, yine basarili olamadim.
Daha sonra sisteme yeni kullanici ekledim o da kar etmedi. Hep ayni
hatayi aliyorum.

Ilk defa bu tür bir problemle karsilasiyorum. Konu hakkinda fikri olan
arkadaslar yardimci olursa sevinirim...

Iyi çalismalar...

--
Gokhan Civelekoglu
S.D.U Bilgi Islem Daire Baskanligi

-- Binary/unsupported file stripped by Listar -- -- Type: text/x-vcard -- File: civelek.vcf -- Desc: Card for Gokhan Civelekoglu