[Linux] Re: lilo ve nt4

From: Nilgün BelmaBugüner (nilgun@fide.org)
Date: Thu 31 May 2001 - 07:23:49 EEST

Selam,

Benim önerim, win98 ve NT için, NT'den double boot yaptırın.
Böylece, lilo da bir dos bir de Linux'larınız kalır.
dos seçtiğinizde karşınıza bir menu daha gelecek o kadar.

lilo benzeri bir dosya ama bu kadar değil,
başka dosyalar da var işe karışan,bu işi NT'ye
yaptırmalısınız. Nerden yaptırıcam derseniz...
NT artık yok. Linux var. Sadece C:\ içinde sistem dosyaları kaldı.
Hatırladığım kadarıyla Control Panel'den system çalıştırılarak
yapılıyordu. Hani şu çevre değişkenlerinin ayarlandığı yer...

C:\boot.ini
---------------------
[Boot Loader]
timeout=5
Default=C:\

[Operating Systems]
C:\="Microsoft Windows 98"
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(3)\WINNT="Windows NT Server Version 4.00"
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(3)\WINNT="Windows NT Server Version 4.00
 [VGA mode]" /basevideo /sos ----------------------

Nilgün

Perşembe 31 May 2001 21:28 tarihinde şunları yazmıştınız: