[Linux] Re: Pine'da attachment problemi

From: Nazım Koç (kocnazim@superonline.com)
Date: Wed 30 May 2001 - 14:17:46 EEST

Turkce karakterler mail'i bozdu, yeniden
gonderiyorum.

Bana gelen mail'leri Pine ile okudugumda
attachment dosyalar text'in icinde bulunuyorlar.
Bu tur dosyalari export etmenin bir yolu var mi?

Ayrica Turkce karakterlerin linux listesinde de gozukmesi
icin nasil bir ayar yapmam gerekiyor.

Saygilarimla,
Nazim KOC

On Wed, 30 May 2001, Naz=FDm Ko=E7 wrote:
> Bana gelen mail'leri Pine ile okudu=3DF0umda
> attachment dosyalar text'in i=3DE7inde bulunuyorlar.
> Bu t=3DFCr dosyalar=3DFD d=3DFD=3DFEar=3DFD alman=3DFDn bir yolu var m=3D=
FD?