[Linux] Re: Linux ile ttnet'e bağlanmak / wwdial.out

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Tue 29 May 2001 - 16:40:59 EEST

Selamlar..

Sanirim kppp isinizi gormedi. Merak ettigim, ne gibi bir sorun
olusuyor. pppd loglarina (tail /var/log/messages |grep 'pppd')
bakabilirseniz, bu konuyu kokunden halletmek lazim. Cunku wvdial ve
kppp, pppd uzerinde calisan bir shell. ikiside numarayi cevirip isi
pppd'ye havale ediyor. Size kppp icin sunlari bir denermisiniz dersem,
vakit harcayip sonuclari bildirmeniz mumkun olurmu ?

1. KPPP icindeki Auth.. kisminda "PAP" durumuna getirin.
2. /etc/ppp/pap-secrets dosyasina

kullanici@ttnet * sifre *

ekleyin.

3. /etc/ppp/options dosyasina
usehostname
-detach
remotename *

satirlarini ekleyin. Ben evde daha once tarif ettigim sekilde denedim.
Hic bir sorun cikarmadan baglandi. Bende de /etc/ppp/options vs.
varsayilan halde. Ama sizin ve diger arkadaslarin sorunlarini cozmekte
yardimci olmak isterim.

Saygi ve sevgiler.