[Linux] Re: Turkiye sizinle gurur duyuyor!

From: Umut Gökbayrak (umutgokbayrak@operamail.com)
Date: Tue 29 May 2001 - 03:44:41 EEST

haha heyecanlanmayin Cagdas Bey. virus olayini bilmem ve bilincli yapilan bir
hareket oldugunu sanmiyorum ama stupid mode =3D 1 olayini acilayabilirim. :)

ttnet' e wvdial ile baglanti yapmak icin /etc/wvdial.conf dosyasi icine stupid
mode =3D 1 yazmaniz gerekiyor da Doruk Fisek bunu soylemeye calismis :) Doruk' u
sahsen tanirim, size yardimci olmaktan baska bir amaci olmadigina emin
olabilirsiniz : )

Umut Gokbayrak