[Linux] Re: fw donanimi

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Mon 28 May 2001 - 21:17:52 EEST

Alper Oguz wrote:
> [...]

Trafik kadar, daha once soylendigi gibi, sifrelemenin kullanilip
kullanilmadigi da onemli. Eger VPN uygulamasi yok ise cok guclu bir
donanima
ihtiyac duymadan siradan bir PII-PIII ile yapabilirsiniz. NAT
yapacaksaniz ve
sistemin arkasinda cok fazla kisisel bilgisayar var ise ana bellek
darbogaz
olabilir, dikkatli secmek lazim... Nasil bir ortamda kullanilacagina
iliskin
daha fazla bilgi verirseniz listeden daha doyurucu yanitlar
alabilirsiniz...

selamlar,
-bd