[Linux] linux kullanicilari dernegi listesi

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Mon 28 May 2001 - 19:15:28 EEST

Merhaba,
Bu listede anonsu yapilmadi ya da ben kacirdim.

Linux Kullanicilari Dernegi bir sure once kurulmus,
formalite geregi gecici yonetim kurulu vs. belirlenerek
resmi islemlerine baslanmisti. Dernegin tuzugunun
bir gazetede yayinlanmasi islemi bu hafta icerisinde
gerceklesecek; bu adimdan sonra 6 ay icerisinde bir
genel kurul yapilmasi ve secim ile bir yonetim kurulunun
belirlenmesi ve bu Y.K.'nun onderliginde calismalara
baslanmasi ongoruluyor.

Dernek ile ilgili konulari tartismak, calisma onerilerinde
bulunmak ve calismalara katilmak icin kullanilabilecek
ve herkesin serbestce uye olabilecegi bir dernek listemiz
var.

dernek@linux.org.tr adresinde. http://liste.linux.org.tr
adresini izleyerek web uzerinden listeye uye olabilirsiniz.

Ozgur Yazilim Felsefesinin ve Linux'un yayginlastirilmasi
konusunda calismalar yapan / yapmak isteyen herkesi once
listeye uye olmaya, daha sonra da calismalara katilmaya
davet ediyorum.

Dernekler katki verenler olcusunde gucludur; gelin
`Turkiye'de bu niye boyle olmuyor' dediklerimizin hic
olmazsa bir bolumunu "oldurmak" icin gelin hep birlikte
ugras verelim.

sevgiler, selamlar,
-bd