[Linux] liste karisikligi...

From: Fatih Ozavci - Security Manager (fatih.ozavci@superonline.com)
Date: Mon 28 May 2001 - 22:23:43 EEST

        Selam arkadaslar... bu sabah ilginc bir konu oldugunu dusundugum bir yaziniza cevap yazdim ve attim ... daha sonra gordum ki tarihi gecen hatta onceki haftaya ait... artik grup maillerini takip bile edemiyorum... son 10 gunde 1000 civari mail gelmis ... artik gruplamaya gecsek diyorum... ne bileyim.. uzman@linux.org.tr, acemi@linux.org.tr , sosyal@linux.org.tr gibi... yada konu basliklarinda standartlar uygulayabiliriz... boylece ne yazilar karisir ne konular karisir... nede herkesin maili gerekli gereksiz herkes tarafindan okunur... bu bir yakinma degil bir oneri... ciddiye alirsaniz sevinirim... herkese saygi sevgi ve linuxlu gunler..

NOT: Bu arada yeni liste cok hizli olmus emegi gecen herkesin eline saglik... Ve birde microsoftculari ciddiye almayin onlar sadece yikici insanlar... yapici olmanin yakininda bile degiller...