[Linux] Re: logresolve

From: ErkaN (Selamsana@uni.de)
Date: Mon 28 May 2001 - 16:19:32 EEST

Selam..
Alper Oguz demiski:
> Apache'nin bu modülünü kullanan var mi? Ben fw loglarini resolve etmeye
> calistim ama olmadi. Ama logresolve'u parametresiz calistirip bir ip girip
> enterleyince isme ceviriyor...

kullanmiyorum ama /etc/resolv.conf nasil görüküyor ???

a )domain girildimi ?
b) DNS icin gerekli olan domain-listesi girildimi ?
c) DNS nin adresi girildimi ??

Mesela;
domain galaxis.de
search galaxis.de edu.saxedu.de de
nameserver 192.168.85.1

erkaN

--
The linux philosophy is laugh in the face of danger.

L. Torvalds