[Linux] Re: FW: Linux gercekte bedava degil !!!

From: Murat Gezer (gokbilim@hotmail.com)
Date: Mon 28 May 2001 - 13:46:23 EEST

Bana kalirsa bu dokumani bizim ulkemizdeki bir cok IT ci okumus (belkide
bizimkiler yazmistir).

1- Ulkemizde okullarda nedense anliayamdigim sekilde Windown 9x ve diger
mamuller kullanilmakta. Bir zamanlar MEB liginin bir projesinde Egitmen
olarak NT ve diger urunlerin egitimlerini verdim ve biliyorum ki MEB
Microsofta buyuk paralar verdi. Almanya ve bir cok avrupa ulkesi K12 (Lise
ve ortaogretimde) Linux'u kesfetdi ve SUSE sirketi bu sayede almanyada
buyudu.

2- O dokuman almanyada ki guya bir arastirma kurulusu tarafindan yapilmis .
Galiba biraz dokunmus adamlara :))

3- Linux tabiki pahali bir isletim sistemidir nedenmi . Cunku kullanmak
bilgi gerektirir. Bilgi cok pahalidir.

4- Yani ne yapalim MSCE belgeli (her kes icin demiyorum ama) network nedir
bile (3000$ dir bu kurslar) bilmeyen kisiler. Linux Sertifikalarini
alamadiklari icin pahali buluyorlardir.

5- Ayrica Dunya uzerinde en fazla Turkiyede MS urunleri kullaniyordur
Lisansli ve Lisansiz olarak.

Neyse

Murat Gezer