[Linux] Re: Firewall+Proxy

From: Alper Oguz (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Mon 28 May 2001 - 11:38:15 EEST

EK> 1.. Bizim öncelikle yapmak istediğimiz kullanıcılarımız explorer veya
EK> netscape ayarı yapmadan proxy'imizin çalışması. Bunun için firewall'da
EK> redirect komutunu kullandık.Fakat hata veriyor. Kernel'iniz bu iş için
EK> uygun olmayabilir diyor.

Eger firewall islemleri yapacaksaniz kernel derleyip ilgili secenekleri
acmanizi öneririm. Genelde standart olanlari acik oluyor ama portfw gibi
özellikleri kapali olabilir.

EK> 2.. Suse 7,0 'ın firewall' unda gelen mailleri mesela 192.168.1.125
EK> ip'sine aktarmak istiyoruz. ipchains komutlarından yapabiliyoruz. Ama
EK> /etc/rc.config.d/firewall dosyasındaki ayarlarda bunu yapamadık.
EK> Yardımlarınız için teşekkürler.

Bunu anlayamadim mail server'iniz ic agda ve disaridan gelen smtp
isteklerini ona mi yönlendirmek istiyorsunuz?

--
 Alper Oguz    alperliste@showtv.com.tr