[Linux] Re: internetime dokunma !

From: murat dagdelen (murtix_linux@hotmail.com)
Date: Sun 27 May 2001 - 10:42:06 EEST

  cok ilginc hemde cook. meclisimiz oturup cikarmasi gereken kanunlari
birakti hala milletin ozgurlugunu (en azindan sanalda tamamiyle oyleyiz)
daha nasil kisarim diyemi bakiyor? Hayret yaa..

  Peki merak ettim, bu meclisteki amcalarin kaci acaba internette surf
yapiyormus, yada kaci bilgisayar kullanmis? Ne oldugunu bile bilmezler
eminim. E peki bu adamlar turkiyede hostluk yapilan internet sitelerinin
iceriklerini kisitlayacaklarsa, Turkiyede web hosting teknolojisi gelismez.
O da internet firmalarinin artmamasi demek. Bu da Turkiyede internet yada
dot com firmasi acacak olanlar, hosting firmalarini yurtdisindan sececek
demek. Dusunsenize bu boyle olursa o zaman Turkiyede yuksek hizli baglanti
ihtiyaci olan firma olmayacagi icin belki T3 gibi baglanti teknolojileri de
gelmeyecek. Yada az olacak. Herkesi etkiliyo abi bu yaa. Bu adamlar ne
yapmaya calisiyor, kime hizmet ediyor?

  Microsoft dan sonra basimiza bir M$ daha cikti ugrasicak anlasilan..