[Linux] Yeni IRC Channel (TurkLug)

From: Ismail Murat Dilek (cereta@blueyonder.co.uk)
Date: Fri 25 May 2001 - 15:43:00 EEST

Selamlar,

Yaklasik iki haftadir. Forum konulu emailleri izliyorum.
Bugun TurkLug adi altinda IRC kanali kurdum. Umarim Bu Kanal Hepimize hayirli
olur. Bu kanali kullamak icin. Xchat,Kirc,Kvirsc programlarindan birini
kullanabilirsiniz.(benim sahsi gorusum Xchat daha iyi gibi).

yukaridaki ismini verdigim programlardan birini calistirdinizda
server ayari olarak

irc.openprojects.net secin.

ve daha sonrada asagidaki komutu yazin

/join #TurkLug

Umarim TurkLug isimize yarar.

NOT: ben bu mailden sonra 2 saat sureyle TurkLug ta olacagim
nick im cereta dir

Hayirli ugurlu olsun

Ismail Murat Dilek
www.falkirk.lug.org.uk