[Linux] Re: Live!'de 4 Hoparlor

From: Serdar Ozler (sozler82@yahoo.com)
Date: Fri 25 May 2001 - 17:26:36 EEST

Arkadaslar, sorumu geri aliyorum, cunku biraz once hic
beklemedigim bir bicimde problem cozuldu. Bir anlam
verebilecek olan olabilir mi diye yaziyorum.

50 kere Mandrake'nin sndconfig'ini denemistim, ama
hicbir sey olmamisti. Biraz once anlamsizca "rmmod
emu10k1" yapip sonra "modprobe emu10k1" yaptim. Duzgun
calismaya basladi. Sonra sadece bu seferliktir diye
makineyi bastan baslattim, ama hala calisiyor :))

Ben bir anlam veremedim. Boyle garip cozumler ancak
Windows'ta olur diyordum, ama boyle fazla gelismis
(!?!) Linux paketlerinde de oluyor demek ki :)

- Serdar