[Linux] Re: Fake info

From: Korhan Gurler (korhang@superonline.com)
Date: Fri 25 May 2001 - 02:32:00 EEST

On Thu, 24 May 2001, HorNET KnighT wrote:

//
// Selamlar,
// www.netcraft.com/whats adresinden bir sitenin hangi isletim sistemi
// ve Web server kullandigini ogrenmek istedigimde bana soyle bir info
// verdi:
// The site www.xxx.com.tr is running IIS4.0 on FreeBSD

Hmmm sanirim bu FreeBSD firewall arkasinda calisan bir NT makina
oldugu icin boyle bir sonuc cikarmis.

//
// Bu sekilde fake info verilmesini Apache ile ya da Linux ile nasil
// saglayabilirim? Yani Linux run ediyorsam kendisini NT gibi, ya da
// Apache'nin kendisini farkli bir web server olarak gostermesini nasil
// saglayabilirim ?

Bunun icin kernel seviyesinde bir patch var Linux makinayi MacOS ya
da baska bir *NIX makina gibi gosteriyor. Projenin adi "The kernel OS
faker" sahsen ben denemedim. Linux makinayi asagidaki bir sistemmis
gibi gosterebiliyor:
- Apple Color Laserwriter 600
- Digital UNIX
- FreeBSD
- HPUX

freshmeat'den kosf diye arattirirsaniz eminim bulabilirsiniz, eger
bulamazsaniz dosyayi ozelden mailleyebilirim size. Umarim sorunuzu
dogru anlamis ve yardimci olabilmisimdir.

// Tesekkurler,
// Iyi calismalar.
//
//
//
// ________________________________________
// Get your email at
// http://www.prontomail.com
// -----------------------------------------------------------------------
// Liste =FCyeli=F0iniz ile ilgili her t=FCrl=FC i=FElem i=E7in
// http://liste.linux.org.tr adresindeki web aray=FCz=FCn=FC kullanabilirsi=
niz.
//
// Listeden =E7=FDkmak i=E7in: 'linux-request@linux.org.tr' adresine,
// "Konu" k=FDsm=FDnda "unsubscribe" yazan bir e-posta g=F6nderiniz.
//

| /"\ |
| \ / |
| X ASCII RIBBON CAMPAIGN - AGAINST HTML MAIL |
| / \ |